Linux Sistem Yönetimi Hizmeti

İhtiyacınız olduğunda yanınızdayız!

İstediğiniz Hizmeti Belirleyin

7×24 hizmet düzeylerini (SLA), 1, 2 veya 4 EUL seçeneklerimizle size uygun hizmet seviyesini belirleyin.
Web sayfamızdan hizmetlerimizi ve ilgili sözleşmelerimizi inceleyin. Sürpriz kaygısı duymadan size en uygun hizmeti seçin.

Müşterimiz Olun

Siparişinizi bize bildirin. Size göndereceğimiz sözleşmenizin çıktısını alıp imzalayın, bize fakslayın, ve ödemeli olarak kargolayın.
Havale veya kredi kartı ile ödemenizi yapın.

Çağırın, Hizmet Alın

Linux sistemlerinizde bir problem mi var? Linux sunucularınızdaki bazı işlemleri bizim yapmamızı mı istiyorsunuz?
Eposta gönderin, telefon edin veya iş takip sistemimizden bize bir iş açın, anlaştığımız süreler içinde işinizi yapmaya başlayalım.

Hatta dilerseniz,

Danışın

Linux sunucularınız veya yazılımlarınızla ilgili istekleriniz ve planlarınız üzerinde beraberce çalışalım, size geribildirim verelim.
Bilişim altyapınızın gelişimine deneyimimiz çerçevesinden bakarak yön verin.

Sizin de İş Takip Sisteminiz Olsun

Redmine temelli iş takip sistemi barındırma hizmetimizden faydalanarak işlerinizin hakimi olun:
İşlerinizi önceliklendirin, işlerin unutulmasını engelleyin, çalışanlarınız arasında işlerin bilgi kaybı olmadan akışını sağlayın, ve yapılanların unutulmasını engelleyerek kurumsal hafıza yaratın.

Hizmet sürecimiz

Öncelikle belirtelim: “Ben aşağıdaki süreçle uğraş(a)mam” derseniz, bize bir eposta göndermeniz veya telefon etmeniz yeter.
Biz size verdiğimiz hizmetlerin kayıtlarına istediğiniz zaman ulaşabilmeniz için iş takip sistemimizde (İTS) bir iş açıp isteklerinizi takip ederiz.
Ama İTS’nin size getireceği kolaylıklardan faydalanmanızı tavsiye ederiz.

İTS Hesabınızı Alın

İş takip sistemimizde (İTS) size özel bir bölüm açacağız ve bildirdiğiniz kullanıcılar için hesap yaratacağız.

İş Açın

Yapılmasını istediğiniz işlemler ve çözülmesini istediğiniz sorunlar için İTS’de iş açın.

Dilerseniz, Zaman Tahmini Yapalım

İTS’deki bir işin yapılması için gereken zamanı öğrenmek isterseniz, işi “tahmin istiyorum” olarak işaretleyin.
Uzmanlarımız deneyimlerini kullanarak bir tahmin üretecek ve size geribildirim verecekler.
Böylece işlerinizi önceliklendirirken aynı zamanda tahmini olarak bütçelendirebilirsiniz.

Önceliklendirin

İTS’deki işlerinizi istediğiniz önceliklere göre sıralayarak kolayca yönetin.

Hangi İş Ne Zaman Yapılsın, Belirleyin

İTS’deki bir işin yapılmasını istediğinizde işi “yapılsın” olarak işaretleyin.
Uzmanlarımız işin kritiklik seviyesini belirleyecek, gerekli işlemleri yapacak, ve İTS’deki işe not ekleyerek sizi bilgilendirecek.

Sadece Harcanan Zamanın Karşılığını Ödeyin

Ay sonunda işleriniz için harcanan zamanı size raporlayacak ve faturalandıracağız.

  • Hizmet Saatleri

    Hizmetlerin Verileceği Saatler: 7×24 / Her gün, her saat
  • Hizmet Düzeyleri

    Öncelik Düzeyi Sorunun Türü Müdahale Süresi
    Ö1 Kritik Etki Tüm kullanıcıları etkileyen kritik sorun. Yazılımlar devre dışı veya kullanılamıyor ve geçici çözüm bulunamıyor. 15dk
    Ö2 Yüksek Etki Bu öncelik düzeyindeki sorun, sınırlı sayıdaki kullanıcıyı kritik bir şekilde veya kullanıcılar arasında gerçekleştirilen ortak çalışmayı kritik bir şekilde etkiler. Yazılımlar beklendiği gibi çalışmıyor ve uygulanabilir bir geçici çözüm bulunamıyor. 2 saat
    Ö3 Orta Derecede Etki Yazılımlar beklendiği gibi çalışmıyor ancak geçici bir çözüm uygulanarak kolaylıkla kullanılabiliyor. 2 gün
    Ö4 Düşük Etki Yazılımlar istendiği gibi çalışmıyor ancak işlev görüyor (geçici çözüm gerekli değil). 4 gün

  • Eşzamanlı Uzman Limiti (EUL) nedir?

    Eşzamanlı Uzman Limiti (EUL), Sistem Yönetimi İstek’leri üzerinde aynı anda çalışma yapan kişi sayısı üzerindeki sınırlamadır. 1 EUL, aynı anda en fazla bir kişinin, 2 EUL aynı anda en fazla 2 kişinin, 4 EUL ise aynı anda en fazla 4 kişinin sistem yönetimi istekleriniz üzerinde çalışacağı anlamına gelir.
  • Hizmet Sözleşmemiz

    Standart hizmet sözleşmemiz, bir ana sözleşme ve ekinde bir ek sözleşme ile fiyat listesinden oluşmaktadır.

  • Notlar

    1. Daha sağlıklı planlar yapabilmeniz için sağladığımız bu zaman tahminlerinin taahhüt niteliği taşımadığını ve faturalanan sürenin tahmin edilen süreden az veya çok olabileceğini lütfen unutmayınız.
    2. Yerinde hizmetlerimiz Ankara ve İstanbul sınırları içinde verilmektedir. Ankara ve İstanbul sınırları dışında yerinde hizmet için lütfen bilgi isteyin.